Kada korisnik u svom profilu pod karticom OSOBNI PODACI pod DRŽAVLJANSTVO odabere različito od Hrvatsko, sustav u kartici OBRAZOVANJE ne traži za Matični broj znanstvenika obvezan unos, tj. nije obvezno polje.
Kao što je navedeno u obavijesti koja se pojavljuje u EPP sustavu, prije otvaranja projektnog prijedloga bilo je potrebno najprije ažurirati podatke u profilu korisnika pa onda otvoriti projektni prijedlog.
Ako želite promijeniti zvanje voditelja projekta u već otvorenom projektnom prijedlogu, potrebno je najprije ažurirati svoj profil na kartici OBRAZOVANJE s navedenim podatkom. Potom je potrebno na kartici AKTIVNI PRIJEDLOZI izbrisati postojeću projektnu prijavu (X), te ponovo prijaviti projekt.
5. 12. 2017.
P: Registrirao sam novi projektni prijedlog za natjecaj HRZZ IP-2018-01 , no nije moguce dodati suradnike na projekt.
O: Prema uputama, korisnik kojeg želite dodati u Istraživačku skupinu mora se prethodno registrirati u EPP sustav ako već nije registriran.
On treba ispuniti sve 4 kartice u dijelu MOJ PROFIL te sva obvezna polja (*), nakon čega se ID korisnika pojavljuje u prvoj kartici OSOBNI PODACI na početku kartice.
ID korisnika dostavlja se Voditelju projekta kako bi ga mogao dodati u Istraživačku grupu kroz EPP sustav.
Kod dodavanja korisnika za ispravno unesen ID prikaže se njegovo ime i prezime ispod ID-a.
Svakako vam sugeriramo da ID korisnika kopirate najprije u Word ili NotePad pa ga onda ponovno obilježite i kopirate u EPP kako se ne bi kopirali i skriveni (nevidljivi) znakovi ili razmaci jer u tom slučaju EPP sustav neće prepoznati ID.
1. 12. 2017.
P: Prilikom pregleda HRZZ-epp za prijavu projekata vidjela sam da je kao čelnik upisan bivši dekan te vas molim da taj podatak ažurirate.
O: U EPP sustavu sami korisnici moraju korigirati navedeni podatak u svom osobnom profilu. Nije moguće unijeti promjenu čelnika organizacije u već otvorenom projektnom prijedlogu, nego je potrebno najprije ažurirati svoj profil na kartici ZAPOSLENJE s navedenim podatkom, a zatim na kartici AKTIVNI PRIJEDLOZI izbrisati postojeću projektnu prijavu (X) i ponovo ispuniti prijavu.
24. 11. 2017.
P: Gdje mogu pronaći ID korisnika?
O: U Vašem profilu u EPP sustavu potrebno je u svakoj od 4 ponuđene kratice ispuniti sva obavezna polja (označena sa *).
Nakon ispunjavanja svake kartice posebno, molimo Vas da odaberete opciju SPREMI.
ID korisnika pojavit će se u prvoj kartici profila OSOBNI PODACI u prvom polju.
Radi se o nizu slova i brojeva.
P: Ja planiram imati suradnike iz inozemstva, koji znam da se moraju prijaviti na epp sustav. Da li je ovo točan link https://epp.hrzz.hr/default.aspx?action=registration. Ako da, što unose pod obavezno polje OIB?
O: Navedena poveznica je točna. Kada se u EPP sustavu odabere da se radi o stranom državljanu, polje OIB zamjenjuje se poljem u koje je potrebno upisati broj putovnice.
P: Kada pokušam unijeti podatke u rubrici članova istraživačke skupine, bilo za svoje ime bilo za članove staroga projekta, dobivam obavijest sljedećega sadržaja:
Odabrani korisnik nije popunio neka od obaveznih polja u MOJ PROFIL! (npr: Ime, Prezime, Ustanovu, Zvanje, Akademski stupanj...
Provjerom ispunjenih obveznih polja u svojemu Profilu ne nalazim nijedno koje nije popunjeno.
O: Na kartici A2 ISTRAŽIVAČKA SKUPINA funkcionalnost dodavanja suradnika ispravno funkcionira.
Napomena:
-Ako ste vi Voditelj na projektu, onda sebe ne možete dodati na projekt.
-Ako želite dodati drugog korisnika na projekt u istraživačku skupinu, isti mora biti registriran u EPP sustavu i mora vam dostaviti svoj
ID korisnika, koji onda upisujete u za to predviđeno polje.
P: Prilikom upisa općih informacija o projektu ne otvaraju se sljedeća dva obvezna polja niti mogu na bilo koji način upisati podatke:
Znanstveno polje / Scientific field: *
Znanstveno područje prema ERC klasifikaciji / Scientific area by ERC classification: *
O: Funkcionalnosti padajućeg izbornika za navedene pozicije ispravno funkcioniraju. Molimo Vas da pokušate pristupiti prijavi putem drugog internetskog preglednika ili računala koje ima redovno instalirana ažuriranja.
P: Kada se pokušavam registrirati u Vaš sustav javlja mi se poruka kako osoba s istim OIB-om već postoji registrirana. Molim Vas za pomoć.
O: Ako ste već registrirani u EPP sustav, nije moguće registrirati se ponovno. Ako ne znate svoju lozinku, molimo Vas da je zatražite putem poveznice
https://epp.hrzz.hr/default.aspx?action=password nakon čega će potrebni podatci biti poslani na Vašu mail adresu.
10. 11. 2017.
P: Imala bih upit vezano uz registraciju suradnika u EPP sustav za prijavu na natječaj “Istraživački projekti”. Naime, otvorila sam EPP korisnički profil i ispunila tražene podatke, no nisam zaprimila identifikacijski broj. Također, moja ustanova zaposlenja je privatna tvrtka fokusirana i na razvoj istraživačkih projekata, no nisam zaposlena direktno u znanstveno – istraživačkoj instituciji.
S obzirom da je u projektima moguće samo sudjelovanje suradnika registriranih u EPP, možete li mi pojasniti da li mogu ostvariti pravo na identifikacijski broj i gdje se isti može vidjeti?
O: Svi se predviđeni suradnici moraju registrirati u EPP sustav i popuniti sva obvezna polja (označena oznakom *) u sve 4 kartice u „MOJ PROFIL“. Nakon ispunjenja profila ID korisnika pojavljuje se pod MOJ PROFIL/Osobni podaci/ID korisnika.